Łączna liczba wyświetleń

sobota, 27 lutego 2021

Małe lub Wielkie zmiany, czas pokaże...;)

 Witam Was Serdecznie!

   U mnie ostatnio Małe lub Wielkie zmiany i dlatego należy się czytelnikom tego bloga kilka słów wyjaśnień dlaczego tak, a nie inaczej... 

W tym samym tygodniu, w którym urodził się Nasz drugi syn Tymon, który wczoraj skończył równo miesiąc Moją Anetę i Mnie przycisnęło zdrowie do ściany... Trochę z zaniedbań, trochę z przecenienia możliwości. Jestem już po operacji ścięgna prawego bicepsa i powoli rehabilituję rękę, lecz nie chcąc zmarnować pomocy Rodziny i pracy dr Andrzeja ,nie mogę dźwigać i dlatego rzeźby monumentalne, które zawsze mnie interesowały muszę odpuścić przynajmniej na pół roku...

    Ostatnio po obejrzeniu w TV programu o mistrzach czekolady, którzy rzeźbią i odlewają z niej dosłownie wszystko, postanowiłem się trochę doszkolić...;) Poniżej na zdjęciu znajduje się pierwsza rzeźba, którą zamierzam odlać z czekolady....jest to ręka oświadczynowa.... A na spiżowe pomniki po prostu jeszcze przyjdzie czas...



Janek i Natalia trenują jazdę figurową...;)


A tu oto: Tymon Paweł Dybowski w pełnej krasie...;)

   Dajcie znać w komentarzach czy taki pomysł na czekoladową rękę Wam się podoba...Zapraszam również do śledzenia Fanpage mojej pracowni OmnibusArt na Facebooku.
    Jeszcze mała dygresja na zakończenie, bardzo podobała Mi się zawsze scena z najnowszej sagi o Batmanie.... Kiedy Ojciec Bruce'a Wayne po tym jak zjechał na linie po małego Bruce'a ,który wpadł do starego szybu jakiegoś tunelu.... Zapytał Go dlaczego upadamy...? Młody nie miał pojęcia, więc Ojciec Mu odpowiedział,  aby powstać silniejszymi....
link do sceny wrzucam poniżej....:

                                 https://www.youtube.com/watch?v=HIcGuFnl7ZU

Pozdrawiam Grzegorz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz