Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 sierpnia 2020

Pompa próżniowa do odpowietrzania masy sylikonowej

 Cześć ;)

   Dzisiaj chciałbym Wam opowiedzieć o ciekawym urządzeniu, które jest wykorzystywane do odpowietrzania masy sylikonowej. Zamówiłem je na stronie www.kauposil.com głównego przedstawiciela i dystrybutora firmy Smooth On. Nie jest to krypto- reklama. Każdy musi rozważyć taki zakup pod kontem własnego budżetu i tego co zamierza wykonywać. Ja dostałem dofinansowanie, więc swoich własnych środków w to nie inwestuję dlatego mogłem trochę poszaleć...;) 

   Do tego urządzenia przekonała mnie przede wszystkim wielkość komory próżniowej. Masa sylikonowa zwiększa swoją objętość 5-krotnie więc odpowietrzając 1 litr masy musisz mieć naczynie o objętość przynajmniej 5 l. W komorze tego urządzenia mieści się wiadro 18l, więc trzy litry masy sylikonowej można z zapasem 3l na raz odpowietrzyć. Poniżej zamieszczam link do filmiku producenta urządzenia Smooth On jest on po angielsku ,ale już niedługo nagram własny film z rozpakowania paczki oraz oczywiście z użycia....




A oto zbliżenie pompy próżniowej i komory próżniowej





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz